2012. június 17., vasárnap

Régen volt, igaz volt!

Ez lehetne, egy újabb rovat címe. 
A múlt hónapban sok fontos történt: anyák napja, Kredenc, rádi falunap, Matyi évzárója, ovis gyermeknap. Ezekről idő hiányában nem tudtam beszámolni. Pedig még egyik-másik esemény dokumentálva is lett. Lassan-lassan sikerül a képeket és videókat feldolgozni, megoszthatóvá tenni, tudok mesélni.

Lánc, lánc...

Május végén, az ovis gyermeknapon volt nagy móka-kacagás, hangszersimogatás és dalolás.
Rádon járt az Eszter-lánc mesezenekar. Az óvónéniknek köszönöm, hogy fényképezhettem, hogy meghallgathattam őket. Be kell valljam, arra a kis időre míg az ovi tornatermét betöltötte a zene, újra gyermek lettem, tiszta szívvel örültem és énekeltem, mint a többi óvodás.




EszterLánc from Zoltán Csermely on Vimeo.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése