2013. január 22., kedd

Egy fiús


 Matyi a hétvégén megfázott, elég csúnyán köhögött, így itthon tartottam őt. Mostanában minden gondolata a foci körül forog. Számomra nem volt váratlan, mikor hétfő délelőtt elkezdett foci mezt tervezni. Rajzolás közben eszébe jutott, hogy milyen jó lenne, ha el is készíteném a papírra vetett terveket, ezért egy egyszerűbb és egy nehezebb póló mintát is kigondolt, mondván az egyszerűt még ma elkészítheném, a nehezebb pedig ráér. Mit tehettem? Elővettem a mindkét oldalán ragasztós közbélést, ollót, ceruzát, s kezdődhetett a közös munka. Matyi másolt, színezett, vágott. Én pedig öltögettem szorgalmasan. Ma délelőtt kész is lett a kis focirajongó tervezte, közösen kivitelezett mez.



 A nagy fiam komolyan szemlélve az eredményt, azt mondta: - Anya ezt tegyük fel a blogodra, mert ott minden csupa lányos, legyen benne valami fiús is!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése